Subject: LC1092 Kassi kinnistu elektriliitumine. Karilatsi küla, Põlva vald, Põlva maakond
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Apr 2024 14:40:21 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Kassi kinnistu
elektriliitumise projekti Karilatsi külas, Põlva vallas, Põlva maakonnas.

Selle raames paigaldatakse uus maakaabel alates Tsirgu kinnistul asuvast
Vastseasuri alajaamast kuni uue liitumiskilbini Kassi kinnistul.

Saadan Teile kooskõlastamiseks asendiplaani.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.